Stemgedoe - 5
In het rijtuigje, helemaal naar ... Per taxi onderweg naar het VU in Amsterdam. Best wel een dingetje trouwens zo'n taxi, die chauffeurs en het is een energievretende kwestie kan ik je vertellen. De hele dag staat immers in het teken van taxi-heenreis, bestraling en taxi-terugreis. Niet elke chauffeur kent de weg goed dus volgt zij/hij gedwee de onboard TomTom en rijdt zo pardoes afslag VU voorbij of neemt de exit AVL, grijns. Met een beetje mazzel tref je een chauffeur met een goed gevoel voor betere muziek en staat het geluidssysteem te loeien op Supertramp, Beach Boys, The Band en andere delicatessen en ondanks filegevoelig stuk asfalt ben je dan 3 kwartier later zomaar op de plaats van bestemming . Beslist fijne chauffeurs die nooit verlegen zitten om een babbeltje. One down, six to go Afijn, de eerste week van bestralingen zit er nu op. En nu de laatste zes nog even. Momenteel is het een makkie maar dat gaat na 3 of 4 weken zeker wel veranderen. De sessies zelf merk i...